مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:452022-01-19سياسي

بشیری: تعطیل کردن دانشگاه ها مشکلی را حل نمی کند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه ویروس کرونا جامعه جهانی را در حوزه مختلف اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و .

 با مشکلات مختلفی مواجه ساخت گفت: - در شرایط امروز و با توجه به کاهش آمار فوتی ها لازم است با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد فعالیت های علمی و تحصیلی دانشگاه ها باشیم.

فرهاد بشیری درگفت وگو با ایسنا درخصوص تاثیرات مثبت و منفی آموزش از راه دور بر جامعه دانشگاهی و دانشجویی و میزان ضرورت بازگشایی دانشگاهها در شرایط امروز گفت: ویروس کرونا این ویروس منحوس جامعه جهانی را در حوزه مختلف اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و.

با مشکلات مختلفی مواجه ساخت، از سوی دیگر هم مشخص نیست این ویروس تا چه زمانی در میان ما خواهند ماند و در آینده چه خواهد کرد، اما این دلیل خوبی نیست که ما در حوزه های مختلف همچون تحصیل و دانشگاه از فعالیت دست برداریم، به هرشکل فعالیت ها در حوزه های مختلف باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: یکی از مراکزی که پیشران توسعه جوامع مختلف می باشد دانشگاه است، از سویی کشور ما هم به بحث علم و دانستن توجه بسیار زیادی دارد و اهمیت فوق العاده برای آن قائل است، تقویت فعالیت دانشگاهی امر بسیار ضروری و مهمی می باشد که باید ادامه داشته باشد، بر همین اساس ضروری است با رعایت شیوه های مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: تعطیل کردن دانشگاه ها مشکلی را حل نمی کند

بشیری: تعطیل کردن دانشگاه ها مشکلی را حل نمی کند